Mi lesz most a marketing cégekkel?

Nem csak nekik, de sok mindenki másnak most igen nehéz helyzetbe került a vállalkozásuk.

A nagy marketing cégek talán még egy picit könnyebb helyzetben vannak, mert amennyiben tőkeerősek és jó kapcsolatot ápolnak állandó nagy ügyfeleikkel akkor van lehetőségük a további együttműködésre, azonban az egyszemélyes marketing vállalkozásoknak most igencsak el kell gondolkodniuk, hogy mitévők legyenek.

Ebben a helyzetben mutatkozik meg, hogy ki igazán jó szakember és hogy ki ápolt eddig valóban jó kapcsolatot ügyfeleivel.

A lényeg a kölcsönösségen alapul. Mindenkinek le kell mondania valamiről, a túlélésért. Leállni viszont nem szabad. Válság helyzetben is szükség van marketingre, csak meg kell találni hogy pontosan melyik részére.

Lehet most a meglévő fogyasztókra, ügyfelekre és régi vásárlókra kell koncentrálni. Nem biztos, hogy épp újbóli fogyasztásra kell ösztönözni, lehet csak épp éreztetni kell, hogy még mindig itt vagyunk, kitartunk és tervezünk.

A jelenlét a fontos, és nem a bevétel. Most lehet egyes területeken csak elijesztenénk a potenciális vásárlóinkat, ügyfeleinket, ha célzott fogyasztással kapcsolatos interakciókat intéznénk feléjük. Inkább hosszútávon gondolkozzunk, tartsuk meg azt, amit már felépítettünk.

Kitartás mindenkinek.

A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Kérjük kattintson az Elfogad gombra, ha engedélyezi. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás